Neohodnoceno

LAPIERRE XRM 8.9 Translucent Blue

LAPIERRE XRM 8.9 - spolehlivý, pohodlný, dynamický a lehký cross country stroj v maratonské variantě s vyššími zdvihy a revoluční kinematikou zadní stavby.
Kód: LRFRA390
Značka: LAPIERRE
134 990 Kč –1 % 132 990 Kč 109 909,09 Kč bez DPH
Kategorie: Celoodpružená kola 29
Barva: Modrá
Pedály: XLC by VP VPE-527
Gripy: Lapierre grips anodized, S/M: small diameter, L/XL: large diameter
Řídítka: RACE FACE TURBINE, Width: 760mm, Rise: 1/2", Ø: 31.8mm
Představec: Lapierre AL6061 alloy, -6°, Ø: 31.8mm, L: 60mm (S,M), 70mm (L,XL)
Sedlo: Fizik Argo Vento X 140mm
Sedlovka: Limotec A1 Light dropper, Ø: 31.6mm, travel 100mm (S,M), 125mm (L,XL)
Plášť zadní: Maxxis ARDENT RACE 3C MaxxSpeed/EXO/TR 29*2,35/Maxxis REKON RACE EXO TR 29*2,35 120TPI
Plášť přední: Maxxis ARDENT RACE 3C MaxxSpeed/EXO/TR 29*2,35/Maxxis REKON RACE EXO TR 29*2,35 120TPI
Zapletená kola: DT Swiss XR1700 Spline / DT Swiss XR1700 Spline
Brzdy: Shimano Deore XT 180/160
Středové složení: Shimano MT800 Press Fit
Kliky: Shimano Deore XT 32T 170mm (S), 175mm (M, L, XL)
Řetěz: Shimano Deore 12s
Kazeta: Shimano Deore 10-51T 12s
Počet rychlostí: 1x12
Přehazovačka: Shimano Deore XT 12s Shadow +
Hlavové složení: FSA Integrated 1.5ZS IS-2 /42/ACB hidden set
Zdvih zadní: 110
Tlumič: FOX Float F-S Remote up, 210*55mm
Zdvih přední: 120
Vidlice: FOX 34 Float SC P-S SC Fit 4 Remote 2-pos 120mm
Materiál: Karbon
Rám: XR full Carbon 110mm travel 29", pressfit, boost, metric, Thru axle
Rok: 2025
LAPIERRE XRM 8.9 Translucent Blue (Varianta S, Výška od 150, Výška do 170)
134 990 Kč –1 %
Varianta: M, Výška do: 178, Výška od: 168
Skladem (1 ks) | LRFRA430
134 990 Kč
132 990 Kč
109 909,09 Kč bez DPH
Varianta: L, Výška do: 186, Výška od: 176
Skladem (1 ks) | LRFRA470
134 990 Kč
132 990 Kč
109 909,09 Kč bez DPH
Varianta: XL, Výška do: 196, Výška od: 184
Skladem (1 ks) | LRFRA510
134 990 Kč
132 990 Kč
109 909,09 Kč bez DPH
Varianta: S, Výška do: 170, Výška od: 150
Na dotaz | LRFRA390
134 990 Kč
132 990 Kč
109 909,09 Kč bez DPH

Vydejte se na vzrušující cestu přes drsné XC/DC tratě a dobývejte stezky s nepřekonatelnou přesností a kontrolou. Vytvořený k tomu, aby zvýšil vaše dovednosti a zážitek, LAPIERRE XRM bravurně kombinuje špičkovou technologii s výjimečným designem a dokonalý pocit z jízdy doplňuje pohodlné uzamykání obou tlumičů z řídítek a super tichý chod.

·         Pokročilý systém odpružení Flex Pivot: Zadní stavba bez čepu u osy zadního kola pro nižší hmotnost rámu
·         Zamykání obou tlumičů z řídítek
·         Moderní a sportovní XC/DC geometrie, 120 mm zdvih / zadní 110 mm
·         Kratší reach a úhel hlavové trubky 67°
·         Super kompaktní a lehké vahadlo
·         Lehké vodítko řetězu zabraňuje spadnutí řetězu
·         Gumová ochrana řetězové vzpěry
·         Příprava na dva košíky

 

Flex Pivot – to je kinematika zadní stavby, kde absence čepu zadní stavby u osy zadního kola dovoluje nižší hmotnost rámu a nižší nároky na údržbu. O správný chod v kompresi se starají speciálně navržené, flexibilní, sedlové vzpěry. Širší řetězové vzpěry se pak postarají o tuhost a přesnost ve stoupáních. Sedlové vzpěry jsou navrženy tak, aby byly (bez zatížení jezdcem) pod mírným napětím, a dosáhly neutrální polohy při 26% sagu, bez ohledu na váhu jezdce. Tento systém vyžaduje pouze polovinu pohybu oproti podobným konstrukcím, což vede k hladké a efektivní jízdě. Umístění tlumiče pod horní rámovou trubku snižuje namáhání rámu a zároveň umožňuje montáž dvou košíků na láhve. Vysoko umístěný hlavní čep u středového složení eliminuje efekt „kick back“ během komprese. Odpružení tak neovlivňuje napětí řetězu při stlačení, což zajišťuje stabilní a efektivní platformu pro šlapání. Bonusem je teleskopická sedlovka se zdvihem 100 mm (S,M) / 125 mm (L,XL), která bude cenným pomocníkem při zdolávání technických a prudkých sjezdů.

V nabídce pro rok 2025 je celkem 6 úrovní osazení, v 8 barevných provedeních. Z toho 3 nejvyšší modely (9.9 / 10.9 / SE) nabízí lehčí rám s označením UD SLi. Závazek značky Lapierre k redukci hmotnosti je patrný v samotné konstrukci modelu XRM. Využití jednosměrných karbonových vláken Torayca a precizní skladba více než 300 vrstev karbonu na rám zajišťuje lehkou, ale pevnou strukturu. Rámy jsou formovány pomocí tuhého polypropylenového jádra, které optimalizuje kompresi vláken a odstraňuje přebytečnou pryskyřici, což vede k výraznému snížení hmotnosti. Model XRM je k dispozici ve dvou variantách karbonového provedení – standardním a špičkovém UD SLI Team, přičemž druhá, lehčí varianta nabízí hmotnost samotného rámu pouhých 1 772 g a určitě osloví jezdce hledající maximální výkon.
Hmotnosti rámů:

·         XRM standard - Samotný rám: 1 970 g
·         XRM UD SLI - Samotný rám: 1 772 g
·         XRM standard - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 236 g
·         XRM UD SLI - Rámová sada (včetně tlumiče, ložisek a šroubů): 2 038 g

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:

Bezpečnostní kontrola