Neohodnoceno
NORCO Range C2 Brown 29
NORCO Range C2 je celodpružený karbonový enduro stroj s propracovanou zadní stavbou Virtual High Pivot, na kterém zdoláte technicky náročné pasáže i průlety flow traily.
Kategorie: | Jízdní kola |
---|---|
Barva: | Hnědá |
Převodník: | SRAM GX Eagle, DUB, 32T, 170mm |
Velikost kol: | 29 |
Gripy: | DMR DeathGrip Soft, Thin (S, M), Thick (L,XL) |
Řídítka: | Deity Ridgeline, 800mm, 25mm Rise |
Představec: | CNC Alloy, 40mm Length, 35mm Clamp |
Sedlo: | Ergon SM10 Enduro |
Sedlovka: | TranzX YSP-105 Adjustable Dropper, 34.9mm, 150mm (S), 170mm (M). 200mm (L, XL) |
Špice: | DT Competition DB Stainless |
Plášť zadní: | Maxxis Dissector 2.4", WT, Double Down, 3C Maxx Grip |
Plášť přední: | Maxxis Assegai 2.5", Double Down, 3C Maxx Grip/TR |
Ráfky: | Stan's Flow S2, 32H, 29" |
Zadní náboj: | Race Face Trace 12x148mm Boost, XD, 6 Bolt |
Přední náboj: | Race Face Trace 15x110mm Boost, 6 Bolt |
Brzda zadní: | SRAM Code R, 4 Piston, Metallic Pads, SRAM Centerline, 200mm |
Brzda přední: | SRAM Code R, 4 Piston, Metallic Pads, SRAM Centerline, 200mm |
Středové složení: | SRAM DUB PF92 |
Kliky: | SRAM GX Eagle, DUB, 32T, 170mm |
Řetěz: | SRAM Eagle |
Kazeta: | SRAM Eagle XG 1275, 10-52T |
Počet rychlostí: | 1x12 |
Řazení: | SRAM GX Eagle |
Přehazovačka: | SRAM GX Eagle |
Hlavové složení: | FSA #57E Internal Sealed Bearing |
Zdvih zadní: | 170 |
Tlumič: | FOX DHX2 Factory Coil, HSC/LSC, HSR/LSR, Custom Tune, 205x62.5mm Trunnion, 400lb/in (S), 450lb/in (M), 500lb/in (L) |
Zdvih přední: | 170 |
Vidlice: | RockShox ZEB Ultimate, Charger 2 RC2, Butter Cups, 170mm Travel, 44mm Offset |
Materiál: | Karbon |
Rám: | Full Carbon, 170mm Travel, UDH, Ride Aligned™ |
Rok: | 2024 |
Konstrukce NORCO Range C2, které vyhrálo ocenění webu Pinkbike jako kolo roku, se pyšní speciální konstrukcí zadní stavby High Virtual Pivot, kde dráha kterou opisuje zadní kolo, když narazí na překážku a jde do zdvihu je šikmo vzad. Díky tomu kolo daleko lépe „žehlí“ terén a udržuje výrazně vyšší rychlost v rozbitých pasážích. Díky kladce se tady také eliminuje zpětný ráz do pedálů, tzv kikback.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář