Neohodnoceno

NORCO Range C2 Brown 29

NORCO Range C2 je celodpružený karbonový enduro stroj s propracovanou zadní stavbou Virtual High Pivot, na kterém zdoláte technicky náročné pasáže i průlety flow traily.

Kód: 0610511905
Značka: NORCO
165 990 Kč –27 % 119 990 Kč 99 165,29 Kč bez DPH
Kategorie: Jízdní kola
Barva: Hnědá
Převodník: SRAM GX Eagle, DUB, 32T, 170mm
Velikost kol: 29
Gripy: DMR DeathGrip Soft, Thin (S, M), Thick (L,XL)
Řídítka: Deity Ridgeline, 800mm, 25mm Rise
Představec: CNC Alloy, 40mm Length, 35mm Clamp
Sedlo: Ergon SM10 Enduro
Sedlovka: TranzX YSP-105 Adjustable Dropper, 34.9mm, 150mm (S), 170mm (M). 200mm (L, XL)
Špice: DT Competition DB Stainless
Plášť zadní: Maxxis Dissector 2.4", WT, Double Down, 3C Maxx Grip
Plášť přední: Maxxis Assegai 2.5", Double Down, 3C Maxx Grip/TR
Ráfky: Stan's Flow S2, 32H, 29"
Zadní náboj: Race Face Trace 12x148mm Boost, XD, 6 Bolt
Přední náboj: Race Face Trace 15x110mm Boost, 6 Bolt
Brzda zadní: SRAM Code R, 4 Piston, Metallic Pads, SRAM Centerline, 200mm
Brzda přední: SRAM Code R, 4 Piston, Metallic Pads, SRAM Centerline, 200mm
Středové složení: SRAM DUB PF92
Kliky: SRAM GX Eagle, DUB, 32T, 170mm
Řetěz: SRAM Eagle
Kazeta: SRAM Eagle XG 1275, 10-52T
Počet rychlostí: 1x12
Řazení: SRAM GX Eagle
Přehazovačka: SRAM GX Eagle
Hlavové složení: FSA #57E Internal Sealed Bearing
Zdvih zadní: 170
Tlumič: FOX DHX2 Factory Coil, HSC/LSC, HSR/LSR, Custom Tune, 205x62.5mm Trunnion, 400lb/in (S), 450lb/in (M), 500lb/in (L)
Zdvih přední: 170
Vidlice: RockShox ZEB Ultimate, Charger 2 RC2, Butter Cups, 170mm Travel, 44mm Offset
Materiál: Karbon
Rám: Full Carbon, 170mm Travel, UDH, Ride Aligned™
Rok: 2024
NORCO Range C2 Brown 29
SLEVA Doživotní záruka na rám
165 990 Kč –27 %
Varianta: M, Výška do: 174, Výška od: 164
Skladem (3 ks) | 0610511905
165 990 Kč
119 990 Kč
99 165,29 Kč bez DPH
Varianta: L, Výška do: 183, Výška od: 172
Skladem (4 ks) | 0610511906
165 990 Kč
119 990 Kč
99 165,29 Kč bez DPH
Konstrukce NORCO Range C2, které vyhrálo ocenění webu Pinkbike jako kolo roku, se pyšní speciální konstrukcí zadní stavby High Virtual Pivot, kde dráha kterou opisuje zadní kolo, když narazí na překážku a jde do zdvihu je šikmo vzad. Díky tomu kolo daleko lépe „žehlí“ terén a udržuje výrazně vyšší rychlost v rozbitých pasážích. Díky kladce se tady také eliminuje zpětný ráz do pedálů, tzv kikback.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: