Neohodnoceno

LAPIERRE Pulsium 5.0 Di2

Sháníte spolehlivé, všestranné a mimořádně pohodlné silniční kolo? Model LAPIERRE Pulsium 5.0 splňuje vaše požadavky. Díky karbonovému rámu je ultra lehké, pohodlné a stabilní. Čistý vzhled a možnost přestavby na gravel je pak třešničkou na dortu.
Kód: LPNPB460
Značka: LAPIERRE
97 990 Kč –22 % 75 990 Kč 62 801,65 Kč bez DPH
Kategorie: Silniční kola
Hmotnost kg: 8,9
Gripy: Lapierre tape
Řídítka: Lapierre alloy, Width: 400mm (XS/S), 420mm (M/L/XL)
Představec: Lapierre alloy, internal routing, Ø: 31.8mm, 80mm (XS/S) 90mm (M) 100mm (L) 110mm (XL)
Sedlo: Selle Italia Model X Superflow 145mm
Sedlovka: Lapierre alloy 3D forged, Ø: 27.2mm, L: 350mm
Zapletená kola: Lapierre Road disc Alloy 622x19 with Mavic Open Disc rims Center Lock (Tubeless compatible)
Brzdy: Shimano 105 Disc
Kliky: Shimano 105 R7100, 50-34T 170mm (XS/S) / 172.5mm (M/L) / 175mm (XL)
Řetěz: Shimano M7100 12s
Kazeta: Shimano R7100 11-34T 12s
Počet rychlostí: 2x12
Řazení: Shimano 105 Di2 BR7170 2x12s flat mount with Fin
Přesmykač: Shimano 105 R7150FL
Přehazovačka: Shimano 105 R7150, 12s
Hlavové složení: Acros AIX-532 IS52/28,6 - IS52/40
Vidlice: Pulsium Disc thru axle 100% carbon
Materiál: Karbon
Rám: Pulsium Disc thru axle UD carbon
Rok: 2024
LAPIERRE Pulsium 5.0 Di2
97 990 Kč –22 %
Varianta: M, Výška do: 182, Výška od: 170
Skladem (1 ks) | LPNPB520
97 990 Kč
75 990 Kč
62 801,65 Kč bez DPH
Varianta: L, Výška do: 190, Výška od: 180
Na dotaz | LPNPB550
97 990 Kč
75 990 Kč
62 801,65 Kč bez DPH
Varianta: XL, Výška do: 195, Výška od: 188
Na dotaz | LPNPB580
97 990 Kč
75 990 Kč
62 801,65 Kč bez DPH
Varianta: XS, Výška do: 162, Výška od: 155
Na dotaz | LPNPB460
97 990 Kč
75 990 Kč
62 801,65 Kč bez DPH
Varianta: S, Výška do: 172, Výška od: 160
Na dotaz | LPNPB490
97 990 Kč
75 990 Kč
62 801,65 Kč bez DPH

Pulsium 5.0 je rychlé, všestranné a mimořádně pohodlné silniční kolo, které lze snadno ovládat na asfaltu i na kočičích hlavách. Bylo navrženo tak, aby hravě zvládlo i natolik náročné podmínky, jaké panují na jarních klasikách – především pak v závodu Paříž Roubaix. Karbonový rám má díky rovnějším úhlům hlavové i sedlové trubky pohodlnější a stabilnější posed, čímž snižuje napětí v horní oblasti zad. Vnitřní vedení řadících i brzdových lanek pomocí představce a integrované sedlové objímky zajišťuje čistší vzhled. Kolo nyní pojme pláště s šířkou až 35 mm, takže se dá přestavět na gravel a součástí našlapané výbavy jsou spolehlivé kotoučové brzdy.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: